Contact

Veelgestelde vragen

Bestelling

Als je een account bij ons hebt, kun je de status van je bestelling bekijken via de trackinginformatie in je account.
Heb je geen account? Raadpleeg dan de bevestigingsmail van je bestelling voor de trackinginformatie.
We verwerken bestellingen zo snel mogelijk, zodat je jouw producten snel in huis hebt. Hierdoor kunnen we wijzigingen of annuleringen meestal niet meer doorvoeren. Heb je een probleem? Neem dan direct contact met ons op.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Controleer je bestelling direct na ontvangst. Is er iets mis? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan lossen we het samen op.

Verzending

Voor bestellingen binnen Nederland hanteren we een standaard verzendtarief (€5,95). Boven de €60 is de verzending gratis. Bekijk voor meer informatie ons verzendbeleid.
Plaats je je bestelling op een werkdag vóór 17:00? Dan wordt je pakket de volgende dag al geleverd! Bestellingen na 17:00 of in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een track & trace-code om je pakket te volgen.
Hoewel we streven naar snelle levering, kan het soms wat langer duren door drukte bij de bezorgdienst. Controleer je track & trace-code voor updates. Blijft je bestelling langer weg dan verwacht? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we het voor je uit!

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op via het contactformulier hierboven.

Verzending

Gratis verzending vanaf €60